Ta hand om era barn!

Jag och Samuel har nyss sett filmen Aurore..
Ett MÅSTE till alla... gå in på www.tankafett.com och tanka ner den!

Det är en san berättelse om en tjej som misshandlastill döds av sin far och styvmor. (Känsliga bör inte kolla)

Det va den värsta film jag har sett i hela mitt liv, både jag och samuel är helt skärrade.. skulle kunna gråta ihjäl mig.
En film som alltid kommer finnas i bakhuvudet!

Om nån ens skulle röra ett hårstrå på Benjamin, hade jag tagit den slöaste kniven jag hittat och plågat den/dom de värsta jag kunde!

Tanka ner den! LOVAR att den inte lämnar någon oberörd!!



Kommentarer
Postat av: Lill

Måste bara fråga om det är svensktext då när man laddar ner den?!

2009-01-09 @ 22:36:56
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: jag hatar allt som böjs och går av

ahap,. är man lite olaglig här syster?



jag ladder määd ner deeeen :D

2009-01-09 @ 23:09:22
URL: http://snurraminjordigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0