Parkens zoo + båt

I lördags så åkte jag, Samuel, Benji och Lossan till Parkens zoo!
Det va jätte trevligt :) Benjamin tyckte de va jätte skoj att kolla på alla djuren..jag med :P
Sen var det ju jätte skoj att åka karuseller, första gången :)
Tacco buffe blev det också.
Blir roligare när han är lite äldre, så han kan leka i lekparken där vid fantomenland och så. Men vi hade iaf en toppen dag :)
När vi va klara där så åkte vi till ett jätte stort köpcenter som låg precis brevid,, där shoppade vi lite!
Blev 4 tunikor, kortärmad kofta och shorts!

Sen på söndagen så hade vi en liten "Rocky dag".. vi hyrde båt i säfsen, så där spenderade vi hela dagen!
Slö fiskade lite och åkte runt, sen hoppade vi av en stund vid en Ö också så Rocky fick bada lite.
En lika härlig dag det :) Fast jag brännde mig som bara sjutton, man känner inte hur varmt det är när det fläktar!
Kunde knappt sova i går natt, gör ont som tusan. Såg ut (ser ut?) som en ill röd kräfta, kunde knappt böja mig idag på jobbet.. drygt känns som tusen knivblad mot huden när man tar på den! Så nu ser ja fram emot att flagna :P

Nu kommer de lite bilder


            




       

Kommentarer
Postat av: ida

mysiga dagar ni haft :)

2009-06-30 @ 09:18:57
URL: http://meida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0