Heej

Dax för en ny uppdatering kanske!
Vi fick åka hem från uppsala tidigare en planerat, eftersom hennes värden såg bra ut :)
Så nu äter hon anamix 5 ggr per dygn, sen efter det får hon amma fritt, sen 3 ggr utan anamix på kvällen, men ska fortfarande äta var 3e timme.
Sen har samuel lärt sig att ta blodprov på henne, så det ska vi ta 2 ggr i veckan, sen ska vi till upsala var 3e månad fram tills hon är ett år, sen ett till fyra år var 6e månad, sen en gång om året.
Men de va jätte skön att värderna såg mycket bättre ut :)
Och det är så SKÖNT att få vara hemma nu och bara vara familj!!

I dag så har Emil vart här och lekt med Benjamin, det var riktigt kul för både han och mig :)
Vi var ute och åkte lite bobb, sen gick vi ut och leka på baksidan i all snö!
Sen efter de så kom faster Sanna och Faster Sofia hit, också super trevligt :) Får se om sanna gör ett besök i morgon med :) Så har Olivia växt i bärselen, så den kommer användas flitigt nu! Fick låna en av Jenny :)

På måndag så tänkte vi åka in till villgott, är baby cafe där.. så det ska bli skoj :)
Hoppas vi får väga och mäta henne.. har ju inte hunnit vara dit nå än och göra det.


Sen lite kort ..


Emil och Benjamin Idag



Mitt lilla troll



mammas tjej




skruttan



Har lite nya kort i kameran jag lägger in nästa gång jag tar lite data tid ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är ju så sjuuuukt lik dig sabina haha. Du har himla fina barn :)

Kram! / sofie

2010-02-11 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0