Hej Fredag

Idag har vart en riktigt bra dag!
Jenny, Andreas och Emil har vart här och lekt med oss :)
Vi har ätit taccos, så har karlarna spelat lite ps3.. Andreas skulle ha revanch från förra gången, och bannemej fick han det också hörde jag allt :P
Jenny hjälpte mig sen med mitt underhår! Jag gick emot alla ;)
Alla jag fråga tyckte inte jag skulle göra det.. MEN ingen skada skedd.. det blev bara lite mörkare blond + att det inte syns om jag inte har uppsatt.. haha, men det blev en lagom stor förändring för mig :)
Benjamin och Emil har bara sprungit runt och lekt.. dom leker så himla bra ihop, så det är jätte roligt.
Han blir alltid lika lycklig när han vet att Emil ska komma :)




Där kan man skymta det lite iaf :)
Sen har Jenny gjort sitt mörkare.
Så tjusigt så! Efter hon gjorde blev ja sugen jag med, så därför jag härmades ;)





I morgon skulle vi igentligen på Kalas hos Liam som fyllt hela 4 år!
Men våran bil har ju pajjat och är på verkstad för hel servic,
sen är Benjamins stol kvar i bilen också, och han är på tok förstor för babyskyddet.
Så vi sitter typ fast här ute :P Eller iaf Benjamin!
Men tror den bara skulle va där nån vecka.
Så vi kommer och grattar dig sen Liam!
Hoppas du får en kanon bra dag och en massor med fina presenter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0