Fredag

Helg igen! Men denna helg ser jag inte fram emot! Samuel börjar nämligen jobba på söndag :(
Uch nu är man inte van att sova själv, kommer bli jätte jobbigt! Se till att bråka med era karlar så kan ni ta en plats på soffan här hemma ;) öppet hus :)

Idag har jag & Olivia vart på föräldragrupp på BVC!
Så vägde vi och mätte

2 månader + 1 dag

Vikt; 4480
Läng 56,6

Tycker hon väger lite, och hon hade gått ner lite på kurvan med, men kanske inte konstigt efter alla sjukdommar! Men hon äter bra nu tycker jag.. äter väl ca 100 ml var 3e timme, ibland vill hon ha lite mer där emellan, och spyr så gott som aldrig längre!
Men sen kanske man tycker hon är liten också eftersom Benjamin vägde ju 4060 när han kom ut.. så när han va 1 månad hade han nog gått förbi hennes vikt :P



Min goa lilla tös! <3


Och mammas coola kille :)
Ååå vad jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sötisar! :)

2010-03-20 @ 11:37:13
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Vad fina ni är! Jadu, min "lilla" tös väger över 6 kilo nu, en riktig knubbis. Hon vill äta mest hela tiden. Lilla snuttan, haha! Ses någon dag med dem små kanske? kramar

2010-03-21 @ 13:29:24
Postat av: sabina

Jasmine - Ja det vore jätte skoj att ses :) hör av dig när du har tid :D Kram

2010-03-21 @ 23:18:21
Postat av: Jannice

Dom är sååå otroligt fina era barn!!

2010-03-23 @ 10:30:45
Postat av: Lina

gud vad olivia är lik samuel, och benjamin är så lik dig.



jättefina skruttungar!

2010-03-23 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0