Hallå Tisdag

Nu var det ett tag sen jag skrev!

Vi har hunnit vart i mora, väldigt trevligt. Träffade Anna och umgick lite med moster.. även lite shopping blev det!
Inget till mig dock, fick bli till dom små:)

Sen har vi hunnit med en tripp till akuten & falulassarett , Olivia har/hade RS virus, och spydde upp i prncip allt hon fick i sig och hosta så hon knappt fick luft!
Hon blev sjuk på tisdagen, tog blodprov på måndagen, de låg på 540 :O Så får se va det ligger på när det brytit ut! Tog ett extra prov med.. dom vill ju att hon ska ligga på kring 200.. men som sagt de är inge farligt om det penglar lite, isf hade dom nog ringt in oss för länge sen. Men nu har hon fått behålla maten och äter än så länge bara anamix.. men får introducera lite annat nu när hon fått behålla allt! Hosta har hon än men nästan bara efter matningarna, det blir väl att bildas massa slem då kan ja tänka mig.

Solat har vi hunnit med också.. solarium då :) Jag coh Jenny tänkte börja gå 2 ggr i veckan, får se om det blir nån skillnad, jag kan ju typ inte bli brun så.. men värt att försöka =)
Får se om man får med sig svärmor dit imorgon :)

Idag så åkte jag och Jenny in med våra små till villgott där dom fick leka lite.
Sen gick vi till cafeterian i badhuset där grabbarna fick luncha lite. Så blev det att köpa en caffe latte och promenare lite.. hade börja blivit kyligt då det blev lite vändor in i affärer för att värma sig :)
Benjamin verkade då nöjd iaf, han somnade gott efter kvälls badet.

Ska snart gå in och hänga lite tvätt.. de svämmar över i korgen nu.. får ta en tvättdag snart :P
Sen träna lite på crosstrainen.


Kör en liten bildbomb också :)












Kommentarer
Postat av: Emmmmmma

Vilka go bitar ni har, helt underbara. Olivia är ju supersöt.

Och du är skit snygg i håret! Ge mig lite!

Hoppas ni bara är friska nu! Det räcker med sjukdom tycker jag.



Krammmm Emma

2010-03-10 @ 19:29:39
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/
Postat av: Mia

gud så lik benny olivia har blivit :-o

Så söta båda två! =)



Kramar

2010-03-11 @ 10:50:59
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0