1 Maj

Valborg igår. Blev lungt, var hemma och grillade och tog det lungt bara.. Jag, Samuel, Malin & barnen.
Våra grannar på baksidan hade en brasa på gården, så jag och Benjamin stog och kolla på den.. vi hade tängt gå ner till den större brasan, men Benjamin var så trött så han somnade sittandes i fotöljen, så det var ingen ide :) Får bli nästa år!

Idag har vi haft besök av Sanna & Sofia :) Sofia har fyllt år, så hon fick lite presenter!
var iaf väldigt trevligt.. Benjamin tog 100% uppmärksamhet av faster Sanna, idag va hon bara hans! :)
Mot kvällningen så åkte jag hem till Jenny och fixade håret hennes med lite blekning & färg.. så tjusig så :)
Han med lite kaffe drickande, tjålande & lyssna på gammal musik :D

I morgon ska vi träffa svärmor/farmor! :D

Längtar tills 4e Maj, 7e Maj & 15-16 Maj.. då blir de lite kul saker :D



Super fina faster Sanna


Nappgrabben


Faster Sofia


Rocky ser så söt ut han bara kan för att få dendär rulltårtan


Mammas underbara älskade kille


LillisBus.. kolla in snygga frillan :)


Så vacker <3


Lillisbus med faster Sofia :)


Så jäkla go! ser såå rolig ut :D


Ååå om du visste hur mycket jag älskar er, mina fina barn!
Mammas lilla prinsessa


Min snuttiskille :)


Samuel i egen hög person ;)


Varken jag eller Malin fastnade på bild idag, de var väl kanske lika bra det :)



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Träffas gärna över en fika! Torsdag låter bra! Kan hela dagen.. Vilken fin klänning Olivia hade!

2010-05-03 @ 10:00:25
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åhå vilken fin klänning Oliva har! får man fråga var den är köpt? :)

2010-05-03 @ 14:08:09
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0