Beautiful day

Villken underbar dag!
Först en helt fantastisk kurs :)
Sen åkte jag & Benjamin upp på stan och träffade Sanna & Emelie.. hyrde film och tog en promenad till Sanna.
Hon bjöd på mat, godis & chips.. säger som Maria, lika bra att öka omfånget ;)
Var jätte trevligt ialafall.. vi kollade på en film som heter "Allt för min syster" och kan ärligt säga att jag aldrig sett en film som berört mig så mycket!! Jag och Emelie låg på varsin soffa och störtbölade.. Sanna tyckte det kändes som att hon var på begravning! Rekomenderar den STARKT.






Vi hade längtat efter dig och väntat på dig,
Vi hade föreställt oss dig och drömt om dig
och nu när du är här ,
kan ingen dröm göra dig rättvisa.

Går inte att beskriva hur mycket jag Älskar dig Benjamin.
Ni är ljuset i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade unge<3

2010-05-16 @ 18:57:46
Postat av: Jennie

hej tjejen!

hur är allt med dej?

kram jennie

2010-05-26 @ 17:52:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0