Hello


Fredrik & Ida kom och hälsade på oss i går, paff jag blev när Fredde stod där :)
Sen tog vi en promenix in till stan, jag & barnen skulle sova vid mamma :)
Har mest slappat, och vart ute & lekt.. vi träffade på Tindra igår så hon och Benny va ute och lekte till halv åtta!
Så va Jenny förbi med.
Idag klom Jenny & Emil, Ida & Tindra.. trevligt :) Så va vi ut en sväng med dom.. sen när dom åkte sparkade jag & Benny lite boll! Lugna sköna dagar :)


Orkar inte upp så mycket men slänger in lite kort innan ja ska krypa till kojs!


Vackra Lillis



morgon gympa;)


Lite morgonmys


Mammas kille, så svårt att få kort på honom. han springer så fort kameran kommer fram





Stod i köket och lagade mat, så hörde jag Benjamin skratta hysteriskt.. trodde han skrattade åt filmen jag satt på.. innan han kom in i köket och visade hur fin han var :)
Inte första gången han hittar mammas macara! Denna gång blev det lite fina slingor i håret också!









Justja min mobil har gått och dött :(
(R.I.P gammle vän)
Nu har jag en stenålders telefon & inga nummer heller!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

du, antar att det var du som skrivit i min blogg förut, det stod inget namn? jag ska till smedjebacken idag men alla andra dagar är jag ledig så det är bara att välja en dag! Puss (va gullig benjamin var med mascaran, fick mig ett gott skratt haha)

2010-05-13 @ 09:45:46
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0