Måndag

I natt åkte Samuel till sundsvall, så han va så lycklig så :) Dom känner sig nog lite hemma där!

Jag och barnen hade en riktig seg morgon.. strosa bara runt och satt och myste framför pippi.
Sen blev det lite lunch & middagsvila för dom innan Linda, Milton & Vincent kom och lekte :)
Väldigt trevligt! Både Vincent & Oliva sov typ hela tiden, och pojkarna bus herjade runt.

När dom åkte hade jag så dåligt samvete att vi int evart ute något idag näår det var så fint väder.
å vi kastade i oss lite middag sen gick vi ut på gården.. både jag & Benjamin sprang runt och blåste såpbubblor.. han tycker det är så kul :) så vi kom inte in förens vid åtta!
Så då var det bara att kasta prinsen i badet :)
Nu sover små båda skruttarna.
Det går faktiskt riktigt bra att natta dom fast man är själv.. tar in båda i sängen, ger dom välling/ersättning, sen läser vi tills dom somnar.. och dom somnar oftast samtidigt, jätteskönt!

Nu ska jag slappa i soffan och göra ingenting.. sen ska det plockas & tvättas!

Kort från dagen;

Lillis i gå stolen, bästa som finns just nu!


Grabbarna bus


KramKalas


Milton :)


Vincent! :D



Kul att åka kana


Utelek


Har läst mig ta svartvita kort med kameran ;)


BennyBubbla


Sitter på trappen & räknar stenar.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är nog bland det finaste blusar jag har sett! Håller tummarna att de finns kvar :)

2010-05-04 @ 07:50:42
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Johanna

va fin bloggen blev! Har hon börjat åka gåstol nu?=) Tar hon sig fram mycket eller?

2010-05-04 @ 13:50:34
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej! Va fin din blogg var :) Nej, Marcus har åkt hem, jag träffade han en liten snabbis bara. Men du, kan vi ses nästa vecka istället? Passar inte så bra idag :) Kramar!

2010-05-06 @ 10:33:37
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0