Tack

Tack bästa Jenny för hjälpen med blogg designen, är jätte nöjd :D


Kan uppdatera lite om helgen :)

I fredags var det utgång på folkan.
Va först hemms hos Ida med hon och hennes mamma, mys!
Sen åkte vi upp till Conny, där Peter, Sofie & Daniel var :)
Skoj att träffa alla igen.. Sofie har en liten kille i magen, så fin mage så! :)
Vid tio tiden så åkte jag, Ida & Laine ner till folkan.. var rätt mycket folk.
Jag & Ida vandra runt lite och kollade.. där på nedervårningen låg det ett 50 + par i soffan & grovhånglade,
uppe buggade folk.. synd att man inte kan sånt. Dansa kan jag inte heller :P
Så när klockan var halv tolv fick Samuel komma och hämta mig!
Saknade pluttarna.. åkte ju till Ida vid tre på eftermiddan, och så länge har jag aldrig vart ifrån Olivia!
Ute livet är nog inget för mig längre.. sitter helldre hemma med lite kärt folk å käkar & dricker rött :)

På lördagen var vi och kollade på louise som konfemerade sig! Gud va vacker dom sjöng :)
Så åkte vi hem och åt smörgåstårta & fikade, hon fick lite presenter, så grillade vi på kvällen :) Männen i huset drack lite.. väldigt trevligt :)
Ska lägga upp lite kort på Lossan sen när dom skickar dom :)

Idag har vart en lugn dag, va ute lite på gården med barnen, sen kom svärmor/farmor hit med tårta :)
Så umgicks vi med henne :) Trevligt!!

Får bli lite andra kort så länge;


Benjamin & kusin Nathalie;

Nathalie  "Asså jag älskar Benjamin fett mycket Malin, och dig fett lite "

.. I Stallet..."det var en fett stor häst som var värsta bitig!"




Lillis, lilla Sessan


Prinsen i Rockys bilbur


Från i Ferdags, blev då inte ett enda bra kort på mig, men får bjuda på denna :O


Vacker Ida


meandida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0