men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

I helgen var det bara jobb som gällde.. men det är kul och arbetskamraterna är kanon :) men trött och slut blir man endå. Slutade 16 i söndags, hem till mamma & hämta kids, handla vid willys, tog bussen hem.. upptäcker för ANDRA gången på kort tid att jag inte har några nycklar!! Ringde runt och till slut fick jag reda på att jag glömt dom vid Linda.. så vi var utelåsta från lite innan fem till typ tjugo över sju... FYFAN va jag blir trött på mig själv!
Man hade liksom sett fram emot att få komma hem å bara slappa! :P Men de gick ju det med.

Idag har vi vart lediga, så vi har haft besök av både Ida, sen Madda + barnen. Jätte trevligt!


Jag och Ida funderar på att ta en sista minuten i augusti.. så vi ska kika runt på fredag och se om vi hittar nå spännande.. cypern lutar det mot! Samma ställe som sist!

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Ville tipsa att det pågår en tävling på bloggen just nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0