Torsdag!

Ännu en sen kväll.. och senare lär de bli :) Ska hänga tvätt och packa lite inför morgon dagen när jag druckigt upp min cappucino.

Idag blev jag och barnen bjudna på lunch hemma hos Linda, ungsfalukorv och hemmagjort mos.. riktigt gott var det :D alltid godare när man är borta och äter!
Efter det så tog vi bussen in till stan, så fick barnen följa med upp på jobbet, skulle göra ett "prov" på deligering, Har ju haft de förut när ja jobbade men man lär förnya det, och nu var de ju ett tag sen jag jobbade!
Tre sidor med massa frågor, men det gick riktigt bra iaf :)
Benjamin lekte lite med lego dom hade där, sen var vi in på avdelningen och hämtade saft och kakor så han höll sig lugn :)
Men lagomt när ja skulle in till sköterskan så kom mamma förbi och hämtade honom och gick till lekparken.
Olivia sov så hon fick stanna.. sen knatade jag och Olivia dit och barnen var ute och lekte en stund :)

Sen hängde vi vid mamma ett tag, tog bussen hem.. badade barnen och kastade om i sängen! :)



I morgon åker som sagt jag och Ida till Västerås och hälsar på Emma :)
Blir där över helgen, men ska bli himla roligt och välbehövligt att komma bort!


nu.. BILDBOMB!



Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 19:44:59
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Har du sett filmen The Adjustment Bureau? Eller är det kanske en film du vill se? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0